درس خون !
نوشته شده توسط : عسل

من اول به هم سن هام توصیه میکنم !!

 

۱) حتما به کانون قلم چی برین و تمام برنامه های اون ها رو انجام بدین ( من قصد تبلیغ ندارم اما چون خودم از قلم چی نتیجه گرفتم به شما هم توصیه میکنم ! )

۲) اگه نمی تونین برین ( یعنی ثبت نام کنید ) حتما دفتر برنامه ریزی و جعبه به یاد رو تهیه کرده و به طور مکرر و منظم استفاده کنید !! ( دفتر برنامه ریزی مخصوص دبیرستانی ها بهتره )

۳) حتما برای کسب اعتماد به نفس هم که شده یه جا کلاس برین !

۴) با دوستان درس خوان و محبوب خود معاشرت کنید !!!

۵) کتاب های کمک درسی را فراموش نکنید !!!

۶) اگر نیت شما قبولی در مدارس تیزهوشانه بدونید که ارزش رفتن رو دارند !!!

۷) اگر نیت شما قبولی در کنکوره با بچه هایی که پشت کنکوری اند کمتر معاشدت کنید چون یا آنها شما رو به شدت می ترسونن یا از ارزش هدف شما کم میکنند .

این چند روش کم و تقریبا عملی اند و برای خود من نتیجه زیادی داشتند !! اگه سوال و یا مشکلی داشتین حتما به من بگین  




:: بازدید از این مطلب : 512
|
امتیاز مطلب : 119
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاریخ انتشار : 16 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
elham در تاریخ : 1389/10/3/5 - - گفته است :
فقط میخواستم بگم اومدم
تواین دو سه روز خیلی مطلب گذاشتی خوشحال میشم یه فکری واسه وب من هم بکنی


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: